“Tijdens COVID moesten we onszelf helemaal heruitvinden.”
Buspraat is een wekelijkse no-nonsense-podcast vol spontane, openhartige en diepgaande gesprekken met ondernemende mensen.
Bijzondere, grappige maar ook emotionele verhalen over het maken van (levens)keuzes op belangrijke momenten in hun leven.
Over hun drijfveren, passies, talenten en dromen.
Verhalen die een inspiratie voor anderen mogen zijn.
Gastheer Joris Evens helpt ondernemers op een slimme manier hun tijd, aandacht & geld te besteden aan die dingen die echt belangrijk voor hen zijn, zodat ze het leven kunnen leiden waar ze echt van houden.
Het leven is kort en kostbaar, zoek jij de strategieën om vermogen op te bouwen, geldstress te verminderen, vrijheid te creëren en je dromen te realiseren.
Ontdek dan de vijf fundamentele componenten voor jouw Buspraat roadtrip op www.buspraat.be
Doe het vandaag nog, want het leven is geen oefening…
In deze opname heb ik Barbara Geusens te gast in mijn busje in gesprek over eerlijk zijn met jezelf, de impact van Covid en het belang van doelen stellen.
Wie is Barbara:
Dokter in de dermatologische wetenschappen en onderneemster Barbara Geussens (40) is de oprichtster en het gezicht achter Nomige. Nomige brengt huidverzorging op de markt ontwikkeld op basis van onze genen. Deze skincareproducten worden volledig op maat gemaakt. Het bedrijf analyseert je DNA en selecteert enkel die ingrediënten die jouw huid nodig heeft.
Barbara is bio-ingenieur en heeft een doctoraat in de dermatologische wetenschappen. Ze startte haar loopbaan als Innovation Manager bij Omega Pharma en werkte erna als huidexperte voor verschillende skincare brands om in 2017 Nomige op te richten. Tijdens haar doctoraatsonderzoek groeide het idee om haar eigen bedrijf uit de grond de stampen. Zelf ondervond ze een lange en vruchteloze zoektocht naar de juiste producten door haar eigen moeilijke huid. Ze was teleurgesteld door de slechte resultaten die ze boekte en de acne die steeds bleef terugkomen. Haar persoonlijk verhaal, wetenschappelijke kennis en de overtuiging dat elke huid uniek is, waren drijfveren om haar eigen product op de markt te brengen.
Bedankt dat je deze aflevering van Buspraat hebt beluisterd.
Vond je deze aflevering waardevol en wil je de podcast steunen? Kijk dan even op www.buspraat.be/steun en ontdek de verschillende mogelijkheden.
Wie weet doe ik in een van de volgende afleveringen wel een shout-out naar jou of jouw bedrijf.
En als jij veel waarde hecht aan het ontwikkelen van win-win relaties, schrijf je dan ook even in voor een van de buspraat ont-netwerklunches via www.buspraat.be/lunch Dat is de manier bij uitstek om om efficiënt en effectief met andere opmerkelijke professionals uit het buspraatnetwerk te verbinden.
Tot de volgende keer, dan zit ik samen met Katelijne Berré in gesprek over je innerlijke criticus, vertragen en het druk druk druk hebben.
Links:
Nomige: https://www.nomige.com/
Joris Evens: https://www.jorisevens.be
Uw Geldarchitect: https://www.uwgeldarchitect.be/